A vállalati marketing management  
 

Mi a marketing? Mindenki tudja, de mégsem tudja senki sem.

 

A marketing a vállalat egészére kiterjedő - a vevőkkel való azonosulást hangsúlyozó - filozófia, szemléletmód. A marketing illeszkedik a szervezet tervezési és elemzési folyamataihoz, kialakitja  a különböző szintű marketing stratégiákat, terveket, és azok tartalmi követelményeit, gyakorlati ellenőrző listák készítésével. Legfontosabb területei a termék és szolgáltatás portfolió tervezése és kialakítása, a piaci pozicionálás és analízis, a szegmentáció kidolgozása.

Szolgáltatás
 

  • marketing stratégia kialakítása és végrehajtása
  • marketing terv kidolgozása és végrehajtása
  • marketing információs rendszer kidolgozása
  • piackutatás, elemzés
  • marketingkommunikációs stratégia
  • kreativ  anyagok, copy writer feladatok kidolgozása
  • külsô és belsô PR (kapcsolatszervezés) kialakítása
  • direkt marketing rendszerek kialakítása

 Referenciák:

  • Elzett-Sopron minőségfejlesztési project team, TQM akció PR terv, marketing tanácsadás
  • International Trade Center marketingterv
  • IBUSZ Bank marketing stratégia és marketingkommunikációs terv
  • Kereskedelmi & Hitelbank kártya -kártyarendszer tanulmány
  • Kereskedelmi & Hitelbank belso PR tanulmány
  • MHB Lakossági bank tanulmány
  • Magyar Autóklub marketing stratégia és marketingkommunikációs terv, marketing tanácsadás

 



Vissza a főoldalra