Azok a dolgok, melyeket egy bizonyos
fajta gondolkodás hozott lébre,
ugyanolyan gondolkodásmóddal nem javíthatók.

/Einstein/





A GSL RegBook EASY programról röviden


Kibővített tanúsítvánnyal rendelkező iratkezelési program

A Technotrade Informatikai Zrt. 2003-ban elkészített GSL RegBook elektronikus irat- és dokumentumkezelő rendszerét továbbfejlesztette az idén megjelent Microsoft Office™ (SharePoint) 2007-es verziójára. Egyben felkészítette rendszerét a terméktanúsításra, amely immár – a kibővített kategóriában – minősített iratkezelő rendszer.
A teljes nevén GSL RegBook EASY Elektronikus Dokumentum- és Iratkezelő Rendszer elsősorban a kormányzati szektor számára nyújt kitűnő megoldást.
A közfeladatokat ellátó szervezeteknek szánt, úgynevezett kormányzati termékcsomag a következő változatokban kapható:

GSL RegBook alap termékcsomag moduljai, főbb komponensei:


• GSL RegBook ügyiratkezelés – Iktatókönyvi főmodul
• GSL RegBook admin – Alkalmazásgazdai, üzemeltetést támogató modul
• GSL RegBook partner – Ügyfélnyilvántartás modul
• GSL RegBook store – Dokumentumtár
• GSL RegBook irattár – Irattári modul

A rendszer lényeges eleme az EASY által biztosított Archívum, amely az elektronikus dokumentumokat tárolja. A dokumentumok digitalizálásához az EASY Capture modul került integrálásra.

GSL RegBook hitelesség ellenőrző modul



Ez a teljes körű változat, az Elektronikus aláíró és elektronikus aláírás hitelességét ellenőrző – önmagában is terméktanúsítvánnyal rendelkező – komponensével bővített GSL RegBook rendszer.

• GSL RegBook hitelesség ellenőrző – aláíró és hitelesség ellenőrző modul

GSL RegBook portal csomag



Ez a kiterjesztett változat, ami jól bevált – ügyfélkapu integrációs, portálkapcsolati komponens.
• GSL RegBook portal – Ügyfélkapu integrációs modul
Ez utóbbi legbővebb csomag került 2007 első felében tanúsításra.

GSL RegBook integráció


Az GSL RegBook EASY Elektronikus Dokumentum- és Iratkezelő Rendszer kiváltja a hagyományos iktatókönyvet és minden, az iktatás-ügykezelés-irattározás során felmerülő manuális nyilvántartást, bizonylatolást. Automatizálja, átláthatóvá teszi a kapcsolódó munkafolyamatokat. Integrált, közös együttműködő platformja a szervezet külső-belső kommunikációjának, amely egységes formában kezeli a papír és elektronikus dokumentumokat is. Az ügyfelekről egységes kép és kezelhetőség kialakítását teszi lehetővé. A rendszer ezen túlmenően szofisztikált feladatkezelést és minőségi csoportmunka felületet nyújt. Könnyen integrálható a szervezet egyéb rendszereihez. Az GSL RegBook rendszer tipikusan, de nem elsősorban piaci, civil nagyvállalatok számára olyan opcionális modulok beillesztését teszi még lehetővé, mint az alábbiak:

• GSL RegBook sablon - Iratmintatár, iratsablontár modul.
• GSL RegBook fax/scan - Elektronikus fax és papírfeldolgozó modul, segítségével digitalizálhatjuk, ezzel teljes körűen elektronikus útra terelhetjük a papíriratokat, hagyományos faxokat.
• GSL RegBook workflow - Munkafolyamat vezérlő, támogató komponens segítségével grafikusan egyedi folyamatok alakíthatók ki, majd az iratokon, ügyeken ezek elindíthatók.
• GSL RegBook secure - Speciális biztonsági funkcionalitásokat biztosító modul a biztonságos dokumentumcseréhez és -közlekedtetéshez.
• GSL RegBook mark - Nyomtatott dokumentum védelmi rendszer komponens
• GSL RegBook rights - Microsoft IRM/DRM digitális irattartalom védelem.
• GSL RegBook sdk - A rendszer továbbfejlesztését támogató eszköz.

Kormányzati és önkormányzati szerveknek:


A kiterjesztett GSL RegBook portal rendszer (vagyis az alaprendszer mellett az elektronikus aláírás kezeléssel és ügyfél-portállal is rendelkező változat) kibővített tanúsítvánnyal rendelkező elektronikus iratkezelést nyújt olyan minőségben, amely teljes körűen megfelel a törvényi előírásoknak, de ezen felül felhasználóbarát módon rendkívüli hatékonyságnövelést biztosít a szervezet számára:

• Nincs többé elvesződött, vagy elfelejtett irat vagy feladat
• Átláthatóvá teszi az iratkezelési folyamatokat
• Egyszerűbbé és gyorsabbá teszi a napi munkát és a visszakeresést
• Támogatja a hiteles dokumentumkezelést és követést, valamint
• Lehetővé teszi a biztonságosabb külső és belső kommunikációt


Referenciái



Magyar Autóklub

vissza a főoldalra